Villkor

För att kunna hålla konkurrenskraftiga priset och ge en utbildning av hög kvalitet så behöver vi har några enkla villkor som du som kund behöver känna till.

Förskottsbetalning

Samtliga paket/lektioner betalas i förskott till BG 5903-8778 eller
Swish nummer 123 045 76 22 i skolan.

Avbokning

Avbokning eller ändring av körlektion måste meddelas till kontoret dagen
innan senast kl 12.00. Om körlektionen som ska avbokas är på måndagar, så
ska trafikskolan meddelas senast innan kl 12:00 på fredagar.

Vid senare avbeställning debiteras körlektionen.

Vid avbokning hör av dig till
Vi tar emot sms även på nummer 076-8728927

Ej avbeställd tid

OBS! Ej rätt avbeställd tid medger full betalning.

– Förbetalda körlektioner och alla paketpriser gäller i 6 månader från inköpsdatumet, efter 6 månader går det inte att få pengarna tillbaka och         eleven har ej rättighet att ta nyttja av köpta paket.

– Samtliga körpaket och körlektioner är inte återbetalbara vid avbruten utbildning.

– Vid förhållande du inte kan råda över, t ex akut sjukdom, debiteras ej avgift vid uppvisande av sjukintyg.

Fakturavgift

Fakturaavgift vid utebliven betalning 100 kr plus påminnelseavgift 400 kr.

Hjälp med tillstånd

Behöver du hjälp med att fylla i t.ex körkortstillstånd (B-behörighet) eller andra blanketter så tillkommer det en
kostnad på 250 kr ( Vi bjuder på synundersökning).

Därför ska du ta körkort hos oss

🗹 PRISVÄRDA

Att ta körkort innebär för de allra flesta en betydande investering. Både vad gäller tid
och pengar. Därför gör vi på Vätterns Trafikskola vårt yttersta för att göra din väg till körkortet så enkel och prisvärd som möjligt.

🗹 PEDAGOGISKA

Våra trafiklärare är välutbildade med lång erfarenhet inom både yrkestrafik och personbilar. De är pedagogiska och glada att få hjälpa dig med att ta körkort i en alltid lika positiv anda.

🗹 TEORIHJÄLP

Vi gör det enkelt för dig. Hos oss får du den hjälpen med teorin du behöver, genom den lättlästa och effektiva körkortsboken. Tillgång till obegränsade webbtester. Teorilektion i grupp varje vecka. Enskilda teorilektion tillsammans med lärare.

Våra priser

Vi hjälper dig att ta körkort till ett rimligt pris. Vi kan erbjuda såväl heltäckande paket som enstaka lektioner.

PAKET X-STOR

PAKET STOR